Follow me

siguenos en facebook siguenos en Google+ siguenos en Twitter https://www.youtube.com/user/stectoon sígueme en Vimeo

..................................................................

Help me!!

Hello, I ask you to click on the advertisements on the page to help me, thanks

Download

Push the button and help me!!

lunes, abril 15, 2013


















Hola a todos!!
En el dibujo de hoy utilice algo que todos conocemos que son los ladrillos de Lego o Rasti, espero que les parezca divertido, para mi hacerlo fue como volver a jugar con estos jueguetes.
Gracias a todos por participar de la pagina!!
Nos vemos pronto
Esteban
Stectoons

Hi all!
In today's drawing use something we all know who are the Lego bricks or Rasti, I hope you look fun, for me it was like to play with these Toys.
Thank you all for participating of the page!
See you soon
Esteban
Stectoons